Articles

Adamın keyfi bizim problemimiz:)

In eleştirdim, havuz, katı cisimler, matematik, matematik yazıları, matematiği yapamayanlar, problemler on Nisan 6, 2010 by yusufmirza

Bugün sabah ki derste,ki öyle bir derstir kendisi adı:matematik,katı cisimler konusuna arkadaşlarım giriş yaptı.Hocamız da sağolsun biraz konunun katılığından dem vurdu.Haklı bir yerde.Kaç yıldır anlatıyor aynı meseleyi,ancak hiç yumuşadıklarına tanık olmamış:)Ben oldum olası matematikle barışık olamadım.Özellikle iki boyuttan terfi edipte üç boyut meselesine gelmek,bana eziyet.Yok efendim prizmanın yanal alanı,silindirin hacmi..Liste uzar usta:):)Ancak tahtaya yazılan bir paragraflık soru beni bezdirdi.Soruyu buraya yazıpta sizide bezdirmek niyetinde değilim.Başlığa konu olan meselede burdan kaynaklı ya;Adam soruda keyfince havuz yaptırmış,silindir şeklinde:),bizde problem çözücüler olarak olaya el atıp,bir küp suyu hiç taşırmadan ölçülerine ve adabına uygun olarak bu garip,histerik,silindir havuza taşıyacağız.Eeee adam zengin usta.Önce saçma havuz stili ardından,bizim zihin hamallığımızla olayı çözme uğraşında.Psikopat.Sana sesim:silindir şeklini çözmektense böyle içine düşmeyi yeğlerim!!Hoş çözmezsen matematik,bu memlekette bir yerlere geleceğin yok:))Vay arkadaş ya!Herkesin yeteneği olmak zorunda mı,bu bilime?Benim yeteneğim olsaydı böyle ne biliyim uzay geometri olsun,üç boyutlu haller olsun,katı ve de soğuk cisimler olsun,yapabilseydim bu konuların sorularından;bir tane uzay gemisi inşa eder soruları daha iyi kavramak için uzaya yerleşirdim.Seviyorum okulumu ve de hocalarımı,ve arkadaşlarımı!

Bir Cevap Yazın

