Articles

Bu Piramitten 10 Tane Yap:)

In batıl inaçlar, karikatür, penguen karikatürleri, saçma inançlar on Mart 31, 2010 by yusufmirza

Bu bilmem kaç tane mesaj at yoksa başına bilmem ne menem:))bi nalet olay gelecek diyen batıl inanç sahibi kardeşlere ince bir acayip sitemdir:)En güzel site benim sitemdir:)Sizde bunlardanmısın yoksa?Duymayayım pis dalga geçerim:)Ya hu o kadar çok inancak mesele aramaktayıs ki;bize atılan saçma mesajlara bile inanç perdesini kaldırabiliyoruz,bazen.Yok efendim 13 kişiye bu mesajı at yoksa ölürsün,yok efendim şu kadar kişiye şunu yolla yoksa başına felaket gelir…vb..Nalet felaket tellallığı aslında yapılan.Ve kınıyorum.Ne diyor ramiz dayı seni sınıycaklar yegen:))Aynı o durumda olduğumu,sabrımın sınandığını varsayarak ses çıkarmıyorum:))

Bir Cevap Yazın

