Articles

Yaz Yağmuru

In benim şiirlerim, hayata, yaz, yaz şiirleri, şiir yaz on Mart 27, 2010 by yusufmirza

masmavi,sertte olmayan bir yaz yağmuru
bilmem ki nere yürümekte zaman
koca bir sabah güneşi yıkılmışken ufacık şehrin üstüne

gözlerin nemli içindeki yağmurla
gözlerin aralıyor,yeni çiçeklenmiş meyve dallarını

yavan yollara baka baka tanıdım yolunu
dağlar dimdik dursada sana aralandım ben

sonrası camları boyayan gökkuşağıyla ettiğim sohbet
ona seni anlattım uzun uzun…

dünyayı söyle dedi,dünyayı anlat bana
bende öyle yaptım ve seni anlattım.

elllerini geceden çıkan bir şafağa benzettiğimi,
ve güneşten daha çok ısıttığını kalbimi,

tenin büyük uçurumunda uykulu bir akşam aşka başladığımızı,
hayata sığmayan yüreğimi ellerine sığdırdığını anlattım

ve ne kadar uzak olsan da benden her an içinde yavaş adımlarla dolaştığımı…

Bir Cevap Yazın

