Articles

Yabancı

In amatör şiirler, gözyaşı resimleri, gözyaşı şiirleri, hayata, resimli yazılar, umutsuzluk şiirleri, yazgı, yaşar nabi nayır şiir eleştirileri, şiirlerim on Ocak 5, 2010 by yusufmirza

Hayata dair son varlığımı da kaybettim,
Umut beslemeden bakıyorum yollara…
Herşey için gerçekten çok üzgünüm. .
Zaman benden yana değil,
hiç olmadı, ,
Ve benim de artık verebileceğim tebessümüm kalmadı
ne mevsime ne de zamana,
böylesine umutsuz olmazdım ben, bilirdiniz. .
akacak son damla gözyaşıma henüz zaman var,
hata yüzdemi doldurdum ve bedeli çok ağır oldu. .
adım atmaya çalışırken kaçamadım ve vuruldum,
kanlarım beynimden sızdı,
boğulmak üzereyken ayağa kalkmaya çalıştım,
ama olmadı. .
kalan son gücümle ve biraz vaktimle
güneşe koşamak istiyorum
henüz girmediğim ve sonuçlarını bilmediğim sınavlardan geçip
veda konuşmalarımı yapacağım,
sonra hep yüzümde olmasına gayret ettiğim gülücüğümü almadan hüzne eş ayrılmak;
arkamda gözyaşı var mı ve bakmaya cesaretim olur mu bilmiyorum,
önce acıdan tatlıdan özür dilemeye gideceğim,
sonra da çıkmaya cesaret edemediğim yola çıkacağım..
hayır elbette intihar değil, yanlış anlaşılma olmasın,
çünkü bu kadar yıkık ve çaresiz olanlar için korkulur,
ama ölümü selamlamaya gitmiyorum,
herşeyden önemlisi en büyük nedenimin sonu olurum ölüme selam çakarsam. .
sadece gidiyorum,
verilecek bir hesabım kalmadı,
anlatacak bir meramım kalmadı,
dinleyecek nedenim kalmadı,
neyi neden yaptığımı anlatacak gücüm de,
bilirsiniz kelebek telaşını yaşarım ben,
hep aceleciyimdir,
hep hemen derim,
bekleyemem,
beklerken yanımdakileri de kanser ederim,
ama sakin olmak hava ve su kadar önemliymiş..
çünkü ben çok ağır bir faturayla karşı karşıya kaldım,
ödediğim bedel o kadar büyük ki,
hayatımın geri kalanında unutsam da sızısı kanatacak beni,
bunu bile bile hiçbir şey yapmadın mı diyeceksiniz,
demeyin,
susmak zorundaydım,
susamadığım için şimdi susmak zorundayım,
bir yerlerde ve benim bilmediğim bir hayatta bir hayatın söz konusu olduğu beyan edilmişken. .
bunu bile bile bir şey yapamam,
bir şey diyemem,
susarsan asla konuşamazsın,
bilemem,
ben sustum, hadi konuş diyene kadar dedim,
susmam emredildi..
hayır aslında emir değildi,
sadece sus a karar verildi,
ve ben ne kadar susadığımı unutarak tamam dedim,
ve bir ferman imzaladım. .
sarı fermandı,
nedensiz;bir yabancıya emanet:şimdi rüyalar

Bir Cevap Yazın

