Articles

İnançlı Adamım Bana Malum Olur:)

In eski gazete oku, eski gazeteler, gazete oku, kara mizah, milli tarih blogspot, saçma haberler, tarihi yazılar on Kasım 27, 2009 by yusufmirza

İstanbullu bir mühendis, İzmir’e yaptığı iş seyahati sırasında otelde uyurken rüyasında mahallenin marangozuyla karısını sevişirken gördüğü için boşanma davası açmış. Adliye çıkışı gazetecilere “Ben mutekit (inançlı, imanlı) adamım, bana mâlum olur”, diyen koca başından geçenleri şöyle anlatmış: “Gece yarısı rüyayı görüp uyandım. Eve telefon ettim, karım telefonu geç açtı. ‘O marangozu evdem hemen defet’ dedim, bana ‘sen sarhoş musun’ dedi. Ertesi gün İstanbul’a geri döndüm, eve giderken yolda karşılaştığım marangoz yüzüme ürkek ürkek bakınca her şeyi anladım. Ben de meseleyi adliyeye intikal ettiriyorum.”
(27 kasım 1955- Demokrat İzmir) 

Bu da ne lan:)Münasip olmayan organımla gülsem yeri haa!!Bu ne paranoya bir yaşam stili.Yok abi böylesine tarihte rastlayamazsın başka.Buyur tadaını çıkar.Haber evlere şenlik!Zaten muhtemeldir ki;bu olaydan sonra aptal adamlara malum olur lafzı ortaya atılmış.Seven kıskanır falan,ya bunun davası bambaşka.Gerçi o günlere dönecek olsak daha nice saçma sapan haberle karşılaşırız bilemem..Bu haberlerle dolu olan milli tarih kardeşe teşekkür ederim.Arada bir faydalanmayı düşünüyorum.Marangoz yüzüne ürkek bakmışmış:)Ya siktir:)Herhalde o zaman mühendislikler 15 yılda bitiyordu.Yoksa adam kafayı sıyırmış gibi bir beyenatta:)bulunabilir mi?

Bir Yanıt to “İnançlı Adamım Bana Malum Olur:)”

  1. benden daka beterleri de varmıs diorumm kii bu amca yahut dede asmıs artık olayı yaa.gerci iyiki kadını birini öldürürken falan görmemis yoksa Allahm korusun karım katil deyin dava acardıı:D amca sherlock holmes ü aratmayacak derecede delil toplamıs canıımmm yani böle de acık verilmeski arkadaşş:D

Bir Cevap Yazın

